Opleiding
ICT en Administratie.

ICT en Administratie

i-worker @home - content integreren

60 lestijden - Afstandsonderwijs - volledig (waarvan 100% in afstandsonderwijs)

  • 90 EUR (excl. kosten)
  • 3 febr 2025 - 4 apr 2025
Info & inschrijven
Waar?
  • Online

In deze cursus leer je gegevens efficiënt beheren en automatiseren in Ms Excel, Word, Powerpoint, Publisher en Outlook.

De klemtoon ligt op de relatie en integratie tussen de Microsoft Office-programma’s onderling.

Aan de hand van een op de praktijk geïnspireerde casestudie, leer je zo doeltreffend mogelijk professionele administratie voeren.

 

Je leert onder meer :

  • hoe je tabellen uit een rekenblad overbrengt in een tekstverwerkend pakket
  • hoe tabelgegevens worden vermengd met een basisdocument
  • afbeeldingen en foto’s integreren in een tekst, een presentatie, een flyer of een rekenblad…
  • interactieve dashboards maken in Excel
  • je gegevens van Excel koppelen aan je PowerPoint presentatie of je rapport in Word
  • distributielijsten in Outlook maken op basis van een adressenbestand in Excel

Deze opleiding leidt tot het deelcertificaat van de module Content integreren uit het studiegebied ICT en administratie (ontdek ook de andere modules van de diplomagerichte opleiding i-worker: groeipunt_traject_837.pdf).

permanente evaluatie

Inschrijvingsgeld Prijs
90 EUR (*)
Extra kosten Aantal Eenheidsprijs Prijs
Cursusgeld (verplichte aankoop) 1 4,00 EUR 4,00 EUR
* Mogelijke kortingen

Toegang tot online cursus

De logingegevens die je nodig hebt voor deze cursus, zullen de eerstvolgende werkdag na je inschrijving ter beschikking zijn.
Je zal via mail verwittigd worden.