i-worker @ home - content integreren
60 lestijden (waarvan 100% in afstandsonderwijs)
In deze cursus leer je gegevens efficiënt beheren en automatiseren in Ms Excel, Word, Powerpoint, Publisher en Outlook.
De klemtoon ligt op de relatie en integratie tussen de Microsoft Office-programma’s onderling.
Aan de hand van een op de praktijk geïnspireerde casestudie, leer je zo doeltreffend mogelijk professionele administratie voeren.
Je leert onder meer :
Je beheerst de vaardigheden uit de modules Start to ICT (= Aan de slag met ICT + E-communicatie, internet en online diensten) en de module Eenvoudige content aanmaken. Je behaalde het attest van deze modules of je maakt de instapproef om dit te bewijzen.
Hiermee kan je aantonen dat je voldoende computerkennis hebt om deze module te volgen.
Content integreren is onderdeel van traject ICT en Administratie. Je moet dit vak combineren met de andere vakken uit een van die trajecten om je diploma Secundair Onderwijs te behalen.
Meer info: groeipunt_traject_837.pdf
Deel 1:
Deel 2
Je kan uiteraard dit vak ook apart volgen.
Je bent geïnteresseerd in ICT en Administratie, wil dit eventueel combineren met het behalen van een diploma secundair onderwijs.
Je kan heel goed zelfstandig leren en werken.
Je kan je werk verdelen en plannen over de beschikbare tijd.
Deze module wordt aangeboden in afstandsleren.
We werken met
Voor elke les moeten een aantal oefeningen gemaakt worden. Die worden naar de leerkracht doorgemaild, die ze verbeterd, waarna feedback volgt via mail.
De “klassieke” evaluatiemomenten worden op dezelfde manier behandeld.
Feedback en hulp via Google Meet is mogelijk op afspraak.
Inschrijvingsgeld | Prijs | |||
---|---|---|---|---|
90 EUR |
Extra kosten | Aantal | Eenheidsprijs | Prijs | |
---|---|---|---|---|
cursusgeld (verplichte aankoop) | 1 | 5,00 EUR | 5,00 EUR |
Staat Office 365 niet op uw computer? Geen probleem, als cursist kan je een gratis jaarabonnement op Office 365 krijgen.
Meer info: voordelen-als-cursist#software