Arduino/ESP/STM
60 lestijden
M | D | W | D | V | Z | Z | |
VM | |||||||
NM | |||||||
AV |
Wil je leren programmeren op een hands-on manier? Het verwerven van de nodige basiskennis over gestructureerd programmeren gaat in deze module immers hand in hand met het oplossen van eenvoudige programmeerproblemen en praktische toepassingen. We gebruiken hiervoor de microcontrollers Arduino, ESP32 en STM32, samen met diverse sensoren en actuatoren.
Je maakt dus concrete projecten, eerst vrij eenvoudig en telkens een stapje moeilijker. Als klassikaal eindproject bouwen en programmeren we onze eigen autonome ‘marsrover’.
In de vervolgmodule Internet of Things kan je desgewenst deze kennis uitbreiden naar het maken van cloud-based projecten.
Na Arduino/ESP/STM beheers je :
Geen voorkennis nodig van elektronica, noch van programmeren
Basiskennis van computers in functie van het openen en sluiten van programma’s en bestanden, online zoeken van informatie, ...
Arduino/ESP/STM => Internet of Things (Iot)
Materialen | Aantal | Eenheidsprijs | Prijs | |
---|---|---|---|---|
cursusgeld (verplichte aankoop) | 1 | 5,00 EUR | 5,00 EUR |
* Lessenrooster is onderhevig aan eventuele wijzigingen.
Weekdag | Datum | Contactles | Afstandsles | Buitenschools | Van | Tot |
---|---|---|---|---|---|---|
donderdag | 07/09/2023 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 14/09/2023 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 21/09/2023 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 28/09/2023 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 05/10/2023 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 12/10/2023 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 19/10/2023 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 26/10/2023 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 09/11/2023 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 16/11/2023 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 23/11/2023 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 30/11/2023 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 07/12/2023 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 14/12/2023 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 21/12/2023 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 11/01/2024 | 18:30 | 21:35 | |||
donderdag | 18/01/2024 | 18:30 | 21:35 |